Prowadzenie KPIR – Podatkowa Książka Przychodów i Rozchodów

Aby wszystkie operacje gospodarcze mogły zostać zebrane w jedną całość i to w uproszczonej formie, warto zapoznać się z księgą przychodów i rozchodów. Służą one do prowadzenia rejestru finansów gospodarki. Dziś istnieje wiele udogodnień, dlatego można wszystko prowadzić zarówno ręcznie, jak i elektronicznie. Księgę przychodów i rozchodów należy uzupełniać np. wszelkimi zmianami dotyczącymi przychodów np. z przeprowadzonej sprzedaży. Zaliczają się również do tego wydatki powstałe w wyniku dokonania zakupu towarów handlowych, czy innych niezbędnych w do rozwoju działalności materiałów. W takich księgach umieszcza się także wynagrodzenia, jakie zostały przyznane pracownikom.

A czy każdy ma obowiązek prowadzić KPiR? Według prawa, tylko co niektóre firmy nie mają tego obowiązku. Dotyczy to tych działalności, które nie mogą prowadzić księgowości uproszczonej, czy osób, nadzorujących sprzedaż środków trwałych po zakończonej działalności.

Prowadzenie KPiR – nasza oferta

Wiadomym jest fakt, że nie każdy ma czas i chęci na to, aby bez przerwy pilnować własnej księgi przychodów i rozchodów. Dotyczy to w szczególności większych działalności, których przychody i rozchody idą na dużą skalę. My jako profesjonalne biuro rachunkowe w Warszawie, możemy zrobić to wszystko za Ciebie. Księgujemy m.in.:

  • różnego rodzaju przychody
  • zakup towarów handlowych, materiałów podstawowych i wszystkie koszty, jakie temu towarzyszą
  • każdego rodzaju wydatki, jakie są prowadzone przez zleceniodawców danej firmy
  • koszty prac badawczo-rozwojowych

Korzystanie z usług zewnętrznego biura księgowości, wiąże się z wieloma zaletami, jak np. zmniejszone koszta własne, przeznaczane na usprawnienie działania sfery biurowej. W jej skład wchodzi chociażby odpowiedni sprzęt komputerowy, specjalistyczne oprogramowanie oraz pracownicy zajmujący się papierkową robotą.

Zainwestuj w eksperta księgowego w Warszawie

Nasza firma świadczy profesjonalne usługi w zakresie prowadzenia księgi przychodów i rozchodów. Zawsze staramy się wyjść z jak najkorzystniejszymi rozwiązaniami, przy czym zważamy na każdy szczegół. Na nasze działania składają się:

  • księgowanie dokumentów związanych ze wszystkimi operacjami gospodarczymi
  • aktualizowanie na bieżąco rejestru zakupów i sprzedaży VAT
  • ewidencjonujemy wyposażenie
  • przygotowujemy deklaracje podatkowe
  • sporządzamy zeznania roczne
  • przygotowujemy deklarację RMUA
  • zajmujemy się przygotowaniem przelewów do ZUS
  • reprezentujemy firmę przed Urzędem Skarbowym
  • opiekujemy się listą wynagrodzeń dla pracowników oraz zleceniobiorców

Świadczone przez nas usługi są złożone. Oferujemy je zarówno większym firmom, jak i tym mniejszym, czy też prywatnym. W razie chęci poznania większej ilości szczegółów oferty zapraszamy do kontaktu.

Kontakt do nas

Jak nas znaleźć

Mkoncept

Adres

01-909 Warszawa
ul. Sokratesa 9/264

Telefony

tel. (22) 838 98 03
fax (22) 838 37 90
kom 509 920 848

Email

mkoncept@mkoncept.pl
marek.heluszka@mkoncept.pl